vrijdag 30 januari 2015

Mijn lip producten


Hallo allemaal :)
In deze blogpost laat ik mijn lip producten zien. Ik heb er niet mega veel maar toch laat ik zien welke ik heb. Dus veel lees plezier en ik hoop dat jullie het een beetje interessant vinden. > klik om verder te lezen




Als eerst de roze Babylips 'pink punch'. Dit was mijn echte eerste Babylips. Zelf vind ik hem echt heel mooi en heeft die een schattig effect op je lippen. Ook verzorgt het je lippen en ruikt die op zich wel lekker.
Deze heb ik bij de Kruidvat gekocht voor 
 3,49.
Het liefst wil ik ze allemaal, maar niet alle zijn in Nederland.



Dan heb ik er nog een van Babylips, maar dan de rode variant 'Cherry me'. Deze balsem geeft bij mij wel wat kleur af, maar niet zoveel. M'n lippen worden er heel lichtjes rood van. Dus niet too much en ook weer niet te weinig. Hij ruikt best wel zoetig, maar je lippen worden er wel wat zachter van. Van deze Babylips kon ik geen foto maken van de 'stick' zelf, omdat die al op was.
Deze heb ik ook gekocht bij de Kruidvat voor 
€3,49.




En dit is alweer mijn laatste Babylips 'Strike a rose' & met deze ben ik ook ontzettend blij! Hij is iets donkerder dan de 'pink punch' en omdat ik een wat donkere huid heb is dat wat mooier (vind ik zelf). Helaas is die een beetje uit elkaar gegaan dus heb ik daar ook geen foto van. Alleen van de huls dan. De huls vind ik ook leuk, maar dat vind ik altijd wel bij Babylips. Deze heeft best wel een lekkere geur, maar kan hem niet echt omschrijven.
Deze heb ik gekocht bij de DM in Duitsland. Hoe duur weet ik niet, maar wel goedkoper dan bij de Kruidvat.


Dit is een lipstick van MAXFACTOR in de kleur 'Bewitching coral 827'. Ik ben echt verliefd op deze en vind de huls ook mooi met goud en aan de onderkant dan de kleur van de lipstick. De lipstick is koraal roze zoals de naam al zegt en is echt perfect voor in de zomer. op de stick zelf staat ook een X. Hij valt heel erg op dus moet je niet te veel aanbrengen.
Deze heb ik bij de Kruidvat gekocht en hij was als ik het goed heb  €13,99


Dit is dan een echte lippenbalsem van Labello in de kleur 'pearly shine'. Hij ruikt super heerlijk en heeft een mooie zacht glanzende kleur. Omdat ik een wat donkere huid heb is die net wat te licht voor mij vind ik zelf, maar voor derest is die wel mooi. Ook verzorgt die je lippen goed. De huls is licht roze met kleine sterretjes. Super leuk.
Ik heb hem bij de Etos gekocht voor €1.89




Dit is er een van Essence in de kleur '01 Coral calling'. Hij lijkt een beetje op mijn andere lipstick van Essence waar over mijn review ging. Niet gelezen? klik dan hier. De kleur is ook koraal maar ietsjes anders dan die van Maxfactor.
Deze heb ik bij de Kruidvat gekocht voor €2,39. 



Als laatst deze lippenbalsem van Blistex. Deze is echt super fijn en helpt je lippen heel erg om zacht te worden. Als je hem op doet 'brand' die heel even, maar hij is echt heel goed. Echt een aanrader als je een goede lippenbalsem zoekt. Je doet er ook lang mee en ja ik hou natuurlijk ook echt veel van lip producten.
Deze kan je kopen bij de Kruidvat voor  €3,29.




Dit zijn alle kleuren op volgorde op een donkere huidtype. Alle kleuren staan in volgorde zoals ik ze in de blog post heb staan. Alleen die van Blistex is transparant dus heb ik niet op mijn hand gedaan.











Ik hoop dat jullie het leuk en interessant vonden welke lip producten ik heb en gebruik. Voor een review van een lip product comment het dan hier onder. Of voor andere ideeën voor een nieuwe blogpost. Bedankt voor het lezen en tot maandag dan maar weer :)

contact: fourchoicess@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten