zondag 4 januari 2015

Revieuw Rituals Zensation

Vandaag een review van een product van de Rituals .
Ik heb met kerst een pakket gekregen van de Rituals , & daar zat dit product bij : Zensation Organic Rice Milk & Cherry Blossom . Toen ik dit product ging uittesten moest ik het gewoon reviewen omdat ik het een heel fijn product vind .  <3.

Product zelf:
De showergel zit in een klein spuitbusje (50ml) & is €4,- 

Vrij snel nadat de gel op je hand / washandje of douchepuff hebt aangebracht verandert de gel in een heerlijke zachte super lekker ruikende mousse. De geur is moeilijk te omschrijven er zit zoetigheid in van de Cherry Blossom , en daarnaast zit er wel weer een frisse geur in , als je het in de winkel gaat testen snap je wat ik bedoel . 
De geur is zo lekker , en de foam verzorgt je huid zo goed en krijg je er een baby zachte huid van . Je blijft de geur vrij lang ruiken . 
Verpakking:
Het is een overwegend witte verpakking met groene details. Over het algemeen zijn de Rituals verpakkingen strak, modern en ieder thema heeft zijn eigen kleuren combinatie. Deze kleuren combinatie is  mooi en ‘clean’ en straalt daarnaast rust uit.  Op de voorkant staat het logo van Rituals met daarachter sierlijke groene bloemetjes. Op de achterkant staan de ingrediĆ«nten een productbeschrijving en andere belangrijke informatie. De fles voelt stevig en koud aan en heeft daarnaast een beetje een matte afwerking . Dit was mijn review !
Hier een foto ! 
Liefs,T
mail: fourchoicess@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten