maandag 5 januari 2015

Serie tag

Vandaag heb ik de serie tag voor jullie. Deze tag heb ik van Teddlicious.nl. De titel van de tag vond ik meteen al leuk en ik hou echt van serie's of films kijken. Laat ik maar beginnen met de tag. <3


Wat was de eerste serie die je volgde?
Ik denk dat dat wel Greys anatomy was. Daardoor ben ik ook echt een serie gaan volgen.

Wat is je favoriete serie ooit?
Dat is echt Gossip girl. Het is echt een serie vol drama en romantiek. Elke serie is wel heel spannend en ik kan echt de hele dag door Gossip girl kijken.

Wat is je favoriete koppel uit een serie?
Serena en Dan vind ik echt super leuk en dat zijn echt mijn favoriet. Ookal vind ik Chuck en Blair ook heel schattig samen.

Met welk personage zou je wel eens op date willen?
Makkelijke vraag, dat is Dan uit Gossip girl en anders wel & Jackson Avery uit Greys Anatomy vind ik ook echt een knappe man, vooral zijn ogen!

Welke serie(s) volg je op dit moment?
Ik volg nu Gossip girl, Once upon a time en Awkward.

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Gossip girl natuurlijk!

Welke serie wil je nog graag zien?
hmm, die weet ik niet precies. Ik denk Pretty Little Liars maar ik weet het niet zeker.

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
Dat weet ik niet echt. 

Met welke personage zou je wel van plaats willen ruilen?
Ik denk net als Teddlicious ook Serena. Waarom weet ik niet precies, maar het zou mij wel leuk lijken om even 
Serena te zijn.

Dit was alweer de tag. Ik hoop dat jullie hem een beetje interessant vonden. 
Liefs, E

Geen opmerkingen:

Een reactie posten