maandag 5 januari 2015

Sweather weater tag

Hey vandaag de `Sweather weater tag` !
Ik heb de vragen van BeautyLab  http://www.beautylab.nl/sweater-weather-tag/
Ik wilde deze tag doen omdat het winter is en ik de vragen best wel leuk vind!
Dit is een tag met 10 vragen , laten we gaan beginnen. <3



1. wat is je favoriete geurkaars?
Ik vind de vanille geurkaars van de Marskramer heel fijn en hij ruikt echt super lekker!
2. Koffie thee of warme chocolademelk?
Koffie vind ik zelf echt smerig dus koffie sowiezo niet & chocolade melk vind ik ook niet echt lekker, & ik drink vaak zelf thee.
3. Pas jij je make-up routine aan in het najaar?
Nee ik pas mijn make - up routine niet aan in het najaar want ik kan niet zo heel erg goeie ooglooks maken , eigenlijk gebruik ik alleen mascara & soms wat eyeliner.
4. wat is je favo eten tijdens de feestdagen?
ik vind gourmetten heel erg lekker .
5. Muts of Sjaal?
Sjaal ik weet niet waarom :)
6. wat is je favo wintertrui?
ik heb en hele fijne sweather van de H&M en die is zo dik en lekker zacht !
7. wat is je musthave nagellak kleur van dit najaar?
Het lakje van de Etos `Cherry 5027024` het heeft een Cherry achtige kleur wat de naam al zegt .
8. Laarzen of UGGS?
ik vind laarzen niet zo fijn zitten en vind ze ook niet zo heel erg mooi , ik heb zelf drie paar UGGS en ze zijn verschrikkelijk warm en ze zitten echt zo lekker . Zelf vind ik UGGS ook niet de mooiste schoenen maarja :)
9. Wat is het leukste aan het najaar?
dat je lekker met een dekentje en een kop thee gewoon knus kan zitten enzo haha .
10. heb je een favo liedje dit najaar?
`jaa Tori Kelly `daydream`

dit was de tag!
Liefs, T

mail: fourchoicess@gmail.com

2 opmerkingen: